4 jun 2011

La nina dels arbres 2 / The girl of the trees 2


Li tinc molt d'afecte a aquesta imatge. El personatge és una nena que es dedica a pintar arbres i que ja ha aparegut abans al blog.
I li tinc un apreci especial perquè és un personatge senzill però amb el seu missatge propi... és una mica independent de mi i s'allunya del que faig normalment (espero que es vagi veient al llarg del temps que dediqui a mantenir aquest blog actiu).

I have a great affection for this image. The charactes is a little girl who paints trees and has appeared before in this blog.
And I like it because it's a simple character withit's own message... it's a little independent from me and moves off from what I usually do (which I hope you can see along the time I keep maintaining this blog active).
Licencia de Creative Commons
This obra by Ferran Martínez Clar is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0 Unported License.

No hay comentarios:

Publicar un comentario