6 jul 2012

SHORT animation work in progress

Guess who'll be shooted in my next (and very first) 3D short animation (very, VERY short) for a school project).
If you answered "Pope Palpatine" I'm doing my job right. Anyway I just wanted to create a character that resembles Ratzinger for storytelling purposes thet will be revealed in the future.
I hope to post the assassin today.

Viam si endevineu a qui disparen al meu proper (i primer) (molt)curt d'animació en 3D, que és projecte per l'acadèmia.
Si heu respost "Papa Palpatine" estic fent bé la feina. De tota manera només volia crear un personatge que hi recordés per motius de guió, que seran revelats en el futur.
Espero postejar el disseny de l'assassí avui.


-EDITED-
Guess who'll be the assassin:
Endevineu qui és l'assassí:


I expect the design to change a little for de final model, this is an aproximation.
Espero que el disseny canviï una mica al model final, això és una aproximació.

Rough backgrownd with final designs and little lighting:
Escenari fet així ràpid amb els dissenys finals i una mica d'il·luminació:




No hay comentarios:

Publicar un comentario