3 oct 2010

Malabars de Llum 1 (seguiment)



Hi haurà tot un cicle d'il·lustracions amb aquesta temàtica, que em té força enganxat últimament. D'aquesta en vull seguir l'evolució.

Material:
Corel Painter Sketch Pad
Wacom Intuos4 M

Després de trastejar una mica amb els diferents pinzells/tècnica del programa he optat per fer-ho tot amb el pinzell d'aquarel·la.

He pintat el fons de negre amb la màxima opacitat i ara vaig fent les línies amb blaus vigilant la relació pressió-opacitat/mida (les úniques opcions del programa per als pinzells). Treballo fent taques ben clares i acotant-les amb negre ja que el comportament de l'aquarel·la en aquest programa és... especial.


Edito:

És curiós com a vegades les imatges van perdent frescor. M'agrada l'efecte de la bola de llum submergint-se, però en general el dibuix s'ha adormit i força.
Petita anècdota: a aquesta actualització li falta ben bé mitja hora/ tres quarts de feina. El programa ha vist a bé penjar-se i engegar força progressos a pastar fang.

Malgrat que em sàpiga greu, tot i això tinc l'oportunitat de no seguir caient en la "sobamenta" i recuperar la vida d'aquesta il·lustració.


Això s'apaga per moments, però ara torna a tenir certa coherència. Hi treballo una hora relaxada cada vespre, però és força estressant... M'he de deixar anar!



Amb una dosi extra de confiança, la pell. M'he adonat que el contrast d'acabats perjudica molt la meva percepció d ela imatge. Un cop assumit, ara treballo més tranquil.



A poc a poc i bona lletra. Ara té una mica d'entitat.



S'acosta a l'acabat això! :) Estic content perquè ha recuperat frescor. Cal seguir pulint coses, però cada cop me'n fan menys, mal a la vista.


I el cel. Ara el que caldrà serà compensar les masses de llum perquè destaquin les que m'interessen.

2 comentarios:

  1. Bona composició. M'agraden molt es llums i aquestes "particules" o taquetes que hi ha per damunt sa nina aquesta!

    ResponderEliminar
  2. hola ferran, esta imagen es muy bonita!

    ResponderEliminar